• 31 اردیبهشت 1403

watan.ir وطن رسانه همه فارسی زبانان

IMG-20220828-WA0008

در دیدار مشاور فدراسیون وزنه‌برداری با دکتر خدامراد جمشیدی مطرح شد: اهمیت خدمات پزشکی در ورزش حرفه‌ای

مشاور اجرایی فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دکتر خدامراد جمشیدی از پزشکان برجسته کشورمان از سال‌ها تلاش و زحمت این استاد دانشگاه تقدیر و قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی وطن، روز گذشته مهندس مهدی عابدینی مشاور اجرایی فدراسیون وزنه‌برداری و رییس هیأت وزنه برداری شمیرانات در دیدار با دکتر خدامراد جمشیدی متخصص و جراح برجسته ارتوپدی و استاد دانشگاه از سال‌ها خدمات ارزشمند و انسان دوستانه تقدیر کرد.
وی با اشاره به نیاز اجتناب ناپذیر ورزش حرفه‌ای به خدمات پزشکی افزود: باتوجه به آسیب‌هایی که متوجه ورزشکاران حرفه‌ای است، افزود: یکی از تخصص‌های مورد نیاز ورزشکاران ارتوپدی است تا جاییکه در آسیب‌های جدی سلامت و عمر حرفه‌ای یک ورزشکار در دستان پزشک معالج است.
عابدینی ادامه داد: پایان عمر حرفه‌ای بسیاری از ورزشکاران به دلیل معالجه اشتباه یا نبود پزشک متخصص و تجهیزات اهمیت خدمات پزشکی تخصصی برای ورزش حرفه ای را مشخص می کند.
بنابراین گزارش، دکتر خدامراد جمشیدی از پزشکان برجسته و صاحب نام کشورمان است که در قریب به اکثریت جراحی‌هایی که انجام داده است، بالاترین موفقیت را داشته و در قالب این جراحی‌ها بهبودی کامل و بدون عوارض را به بیماران هدیه داده است.
گفتنی است این چهره ماندگار حوزه پزشکی علاوه بر اشتغال به طبابت و درمان بیماران در حوزه تدریس و پرورش شاگردانی حاذق و توانمند در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای مهم روز

خبرهای ورزشی

گزارش تصویری ورزشی